Megasztár4 - tehetség kutató show

újra megasztárt keres a tv2

Kereső

Egyedi keresés

Megasztár

Reklám

Videó

Utolsó kommentek

Ajánló

Friderikusz véleményével sok versenyzőt megbántott

2008.10.13. 08:32 sorozat

 

Porig alázta Friderikusz a megasztárosokat

Friderikusz Sándor alaposan felkavarta az állóvizet a TV2 Megasztár műsorában. A tévés nyers kíméletlenséggel fogalmatzta meg bírálatait, olyannyira, hogy néhány énekes könnyekre fakadtak, a nézők pedig rosszallóan morogtak szavai hallatán.

 


Szombat este a Megasztár stúdiójában szinte megfagyott a levegő, amikor a
zsűri új tagja, Friderikusz Sándor kapott szót.
– Itt nemcsak az éneklésről van szó, hanem az egyéniségről is
szólt Ambrus Ritához. – Rólad viszont az égadta világon semmi nem jut
eszembe. Nem véletlen, hogy 28 évesen csak eddig jutottál! Én biztos nem
szavazok rád – alázott Friderikusz a közönség zajos méltatlankodása közben.
Pataki Szilviát sem kímélte, annak ellenére, hogy a lány kifogástalanul énekelt.
– Ha még egy percig tart a dal, elalszom – vetette oda unottan
Friderikusz. Nagyon uncsi volt! Te pontosan tudod, hogy mit akarsz, és az a
musical-színpad. Nem is kell neked a Megasztár, kár végigizgulnod ezt a
versenyt.
A legkíméletlenebb beszólást Németh Patrícia kapta.
– Nekem kevés volt, de a kaszinóban biztos van még helyed – mondta
a játékszalonban dolgozó lánynak.
Friderikusz minden bizonnyal készül az alázásra, ugyanis minden versenyzővell aláíratott egy nyilatkozatot, miszerint a játékos beleegyezik, hogy Sándor a véleményét őszintén, kendőzetlenül közölje. Persze az élő műsor előtt néhány perccel dugta az orruk alá a papírt, így a versenyzők át sem gondolhatták, mihez járulnak hozzá.
- Szerintem ennek csak így van értelme – kezdte Friderikusz. – Sajnáltam, hogy Ritát annyira megbántottam, hogy sírt, de szerintem korrekt vagyok. Ha nem mondja meg az ember a versenyzőnek, hogy rossz amit csinál, akkor feleslegesen hitegeti. Engem is számtalan kritika ért már, és túléltem. Nem mondom, hogy mindent azonnal megfogadtam. Első nap nem érdekelt, de bevallom, másnap mindig elgondolkodtam rajta – árulta el Sándor.
Kétségtelen, hogy Friderikusz nyers modora kifejezetten felélénkítette a műsort, az egykori shohwman minden egyes hozzászólása indulatokat kavart.
 

Forrás: borsonline.hu

 

2 komment

Címkék: megasztár tv2 friderikusz

A bejegyzés trackback címe:

https://megasztar.blog.hu/api/trackback/id/tr17711028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsi 2008.10.13. 11:57:39

Friderikusz őszintesége, esetenként tényleg bántó volt.
Nekem például (most láttam először) nem lett kedvencem Ambrus Rita, de akkor is, hogy lehet ilyet mondani, hogy "28 évesen csak eddig jutottál" ?
Az hogy rengeteg a média, sajnos nem azt jelenti, hogy a megjelenő "tartalom" is rengeteg.
speciel a tv2-t épp most soroltam magamban egy nagy családi vállalkozáshoz.
Hisz minden műsor valahogy összefügg, a szereplők mindig ugyanazok, csak más környezetben.
pl. ott van a drága senorita Szöszi, akit korábban az Uri Geller show-ban láttam, a volt barátjával Danny Blueval. Később a Hal a tortán-ban próbálkozott, ahol megjelent Nicol a transzvesztita is, aki most, úgy hallottam utazik barátnőjéhez és együtt produkálják magukat a tv2 nézőinek.
Gondolom ezeken kívül is van sok-sok összekapcsolódási pont.

Olyan szegényes a felhozatal, mindig ugyanazok az arcok, igy hiába van sok média, ha a "vezető médiák" mindig ugyanazokat foglalkoztatják, nehéz kitörni, hiába van valakinek kiemelkedő képessége egy-egy területen.
Épp ezért érthető, ha egy ilyen műsorban próbálkoznak azok is, akik már képzettebbek, de még nem sikerült kiemelkedniük.

Fel a fejjel, nem baj, ha nem dicséretet kaptok Friderikusztól, hisz Uri megmondta, "mindegy, hogy mit írnak, csak a nevemet írják helyesen" a negatív reklám is reklám!

Sok sikert a résztvevőknek!

Kovács Marietta 2008.10.13. 19:32:34

A Friderikusz egy bunkó.Menjen vidékre kapálni,ahol tanulhatna modort az öreg Jancsi bácsitól.
süti beállítások módosítása