Megasztár4 - tehetség kutató show

újra megasztárt keres a tv2

Kereső

Egyedi keresés

Megasztár

Reklám

Videó

Utolsó kommentek

Ajánló

Friderikusz fordulata

2008.10.20. 10:03 sorozat

 

Friderikusz Sándor (50) átalakult, szombaton senkit sem bántott meg a Megasztárban.
„Nyilvánosan beismerem, hogy tévedtem, te mégis ide való vagy!”, „Jó a hangod!”, „Ha te vagy a színpadon, elolvadok!”, „Fantasztikusan közlekedsz a színpadon!” Ilyeneket és hasonló mondatokat sok mindenkitől vártak volna a Megasztár 4. versenyzői, de Friderikusz Sándortól semmiképpen. Főleg nem az egy héttel ezelőtti durva kritikái után, rettegtek az énekesek, hogy most épp melyiküket alázza meg nyilvánosan a műsorvezető.

 


– Én azt hittem, majd azt mondja nekem, hogy lazán megrázod a feneked, és majd azt hiszed, hogy továbbengedünk – emlékezett vissza a fellépés utáni pillanatokra Bencsik Tamara (21). Ám mégsem így lett! Sőt! Friderikusz Sándor valósággal áradozott a lányról, mint ahogy a további versenyzőkről is. Aki talán egyedüliként kritikát kapott, az a Maradj velem című Korál-dallal induló Ásós Attila, ám neki megbocsátották, hogy nem hozta a formáját.

Persze a tévés szelíd hozzáállását a műsorvezetők, Tilla (36) és Szekeres Nóra (27) sem hagyták szó nélkül, és rá is kérdeztek, mi az oka annak, hogy Fridi kifejezetten kedvesen bánt az énekesekkel.

– Nem az újságok fegyelmeztek meg – utalt a múlt heti címlapokra Friderikusz. – Egyszerűen arról van szó, hogy itt már olyan személyiségek és hangok vannak, hogy nehéz megtalálni azt a szempontot, ami alapján szigorú lehet az ember – jelentette ki. És Fridi még ezt a hozzáállást is tudta fokozni, a Balog Iminek szóló Búcsúdal közben ugyanis a műsorvezetőnek könny szökött a szemébe, láthatóan elszomorította, hogy a debreceni fiatalembernek kellett távoznia a versenyből.

 

 

 

Balogh Imi: Tudtam, hogy én megyek!

– Csalódott és szomorú Balogh Imi (23), a Megasztár 4. szombat esti kiesője.

– Szerettem itt lenni, és örülök, hogy teljesült az álmom, és énekelhettem egy nagyszínpadon – mondta könnyes szemekkel a fiatalember, miközben a cuccait pakolta.

– Egy biztos, tudtam, hogy én megyek, hiszen ebben a döntőben nem voltak jók az arányok, alig maradt volna lány versenyző, ha nem esek ki – próbálta magyarázni, miért éppen Soniát (18) mentette meg a zsűri.

– Remélem, megnyílnak akapuk, hiszen szeretnék én is lemezt, szeretnék színházban játszani és filmet csinálni. Merek nagyot álmodni, hiszen a lényeg a pozitív gondolkodás. Iminek hamar munkát kell találnia, hogy Budapesten tudjon maradni. Egyelőre azonban próbál sok időt tölteni a barátaival és a családjával.

 

 

Forrás: blikk.hu

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: megasztár tv2 friderikusz sándor

A bejegyzés trackback címe:

https://megasztar.blog.hu/api/trackback/id/tr54722614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása